Dropshipping (Stoksuz E-Ticaret) Başarılı Olmanın Sırları

12 Mayıs 2021by Canberk0

Dropshipping’de Başarılı Olmak İçin Ufak Pazarlama Tüyoları

Dropshipping (Stoksuz E-Ticaret) üzerinde başarılı olabilmek için gerçek bir çaba ve en önemlisi gerçek bir güç gerekiyor. Dropshipping işine girmek isteyen on binlerce insanın yarısı dropshipping işinin tabiri caiz ise yan gelip yatmak olduğunu düşünüyor olsa da biz gerçek Dropshipping’in tam bir performans işi olduğunu çok iyi biliyoruz. Eğer siz de dropshipping işinin performansa dayalı bir iş olduğunu düşünüyor ve bu konuda kendinizi geliştirmek istiyorsanız aşağıda yer alan ufak pazarlama tüyolarını kullanabilirsiniz. Bu sayede eğitim almadan önce, eğitim alarak ne kadar başarılı bir dropshipping işine sahip olabileceğinizi anlamış olursunuz.

Dropshipping İçin Pazarlama Tüyoları

Dropshipping için ufak pazarlama tüyoları çok güçlü olmasa da hayat kurtaran cinstedir. Özellikle yeni başlamış olan kişiler için uzun vadede bu pazarlama tüyoları sayesinde kolaylıkla müşteri kazanım ve müşteri elde tutma verileri yükseltilebilir. Hazırsanız başlayalım…

1 Müşteri Sadakat Programı Oluşturun

Eğer sürekli sipariş oluşturan ve mağazanızı çok seven bir müşteriniz varsa ona müşteri sadakat programı uygulayın. Bu program kapsamında ise kendisine hediye çekleri ya da hediye ürünler verebilirsiniz. Bu emin olun bir müşterinizin kalbini çalmak için en iyi seçenektir. Müşterinizin genellikle verdiği siparişlere bakarak en sevdiği ürün ve ürün gruplarını ortaya çıkarabilirsiniz ve ona o hediyeyi gönderebilirsiniz. Bu sayede dropshipping işiniz için başarılı bir adım atmış olursunuz.

2 Gereksiz Mail Göndermeyin

Sizin sitenize gönüllü bir şekilde üye olmuş ve özel bilgilerini vermiş bir müşterinize daha fazla satış yapabilmek adına gereksiz mail göndermeyin. Bu dışarıdan iyi bir hamle gibi görünüyor olsa da müşteri açısından çok fazla can sıkıcı bir durumdur. Benim mail kutuma fazla ve gereksiz gelen her posta adresini spam işaretliyorum. Kimden geldiğinin nereden geldiğinin hiçbir önemi yok.

3 Pop-Up’tan Uzak Durun

Pop-up, indirim kodlarını vermek ve duyuru yapmak için iyi bir seçenek. Gerçekten ilk karşılama esnasında direkt olarak müşterinizin suratına tokat çarpmak gibi bir seçenek. Mümkün olduğunca bundan uzak durun. Sitenizde ya da mobil uygulamanızda ana ekran ne kadar temiz, ürünler rahat ulaşılabilirse müşteri için o kadar iyidir.

4 Dropshipping Eğitimini Değerlendirin

Dropshipping (Stoksuz E-Ticaret), eğitimsiz yapabileceğiniz bir iş modeli değildir. İnsanlar eğitim almadan, kendilerini geliştirmeden ve en ufak detaylara kadar öğrenmeden işin yapılabileceğini düşünüyorlar. Ama bu son derece yanlış ve uzak durulması gereken bir davranıştır. Eğitim görmeden Üniversite bitirmeye çalışmaya benzeyen bu durum için siz bilinçli tüketiciler ve bilinçli girişimciler bir eğitimin ne kadar önemli olabileceğini biliyor olmaları gerekiyor. Web sitemizdeki iletişim noktalarından bizleri arayarak kafanızdaki tüm soruları sorabilir, dropshipping eğitimi konusunda ilk adımı başlatabilirsiniz.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

KonumlarımızBizi nerede bulabilirsin?
https://trendakademi.com.tr/wp-content/uploads/2020/12/Mapi.png
Bizi Takip EdinSosyal bağlantıların avantajı
Markanızı en üst düzeye çıkarmak için kesintisiz anahtar performans göstergelerini çevrimdışı hale getirin.

Bu Site muratcelik.art Tarafından Yapılmıştır.

Bu Site www.muratcelik.art tarafından yapılmıştır.

Call Now ButtonHemen Ara!
×